فنر تسمه ای و حلزونی


فنر تسمه ای که شکل ظاهری آن شبیه به فرم حلزون است و اغلب فنر حلزونی نامیده می شود یکی از پرکاربرد ترین فنرها در صنعت می باشد .
که از تسمه و یا مفتول نوردی ساخته میشود برای ایجاد گشتاور در کاربرد های گوناگون استفاده می شوند.
اسامی مختلفی برای این نوع فنرها ذکر شده است که از جمله ان ها عبارتند از : فنر اسپیرال ، فنر حلزونی ، فنر مارپیچ ، فنر کوکی ، فنر ذغالی ، فنر ساعت ، فنر سیم جمع کن ، فنر برگردان و فنر استند.

فنرهای تسمه ای و حلزونی چيست و چه كاربردي دارد؟ مهمترين مزيت به كارگيري اين نوع از فنرهاي كدام است؟ انواع فنرهاي حلزوني چيست؟ در ادامه به طور كلي به بررسي اطلاعات مهمي در مورد اين نوع از فنرها خواهيم پرداخت و راهنمايي كاملي ارائه خواهيم داد.با ما همراه باشيد.

فنرهای تسمه ای و حلزونی که از تسمه و یا مفتول های نوردی طراحی می شوند به منظور ایجاد گشتاور در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. روش های مختلفی برای ساخت و تولید آنها در دست است که مهمترین آنها حلقه باز و کیپ می باشد . زمانی نوع حلقه باز در اولویت قرار می گیرد که به چرخشی کمتر از 360 درجه نیازمند باشیم این نوع از فنرها قابلیت آن را دارند که در اثر پیچیدن و کوک شدن انرژی لازم را ذخیره در و در صورت نیاز از خود رها کنند. حرکت آنها به صورت دورانی بوده و همین امر کارایی آنها را در تولید و طراحی محصولات مختلف بهینه ساخته است.

فنرهای تسمه ای و حلزونی دارای یک سر ثابت و یک سر پیچیده به محور است که می تواند انرژی مورد نیاز را طی فرایند خاص ذخیره کند. از آنجا که جنس آنها معمولا از تسمه است به فنرهای حلزونی به طور اصطلاح ، فنرهای تسمه ای و حلزونی گویند.

كاربرد فنرهای تسمه ای و حلزونی

فنرهای تسمه ای و حلزونی دارای کاربرد بسیاری است ولی بیشترین کاربرد آن در دسته دلر می باشد. زمانی که دسته پایین می آید، این فنر قابلیت آن را دارد که دسته را به حالت اولیه خودبرگرداند. ظاهر فنرهای تسمه ای و حلزونی به طور چشمگیر با سایر فنرهای متفاوت است و دقیقا به صورت یک حلزون می باشد. با توجه به کارخانه ی تولیدی و استانداردهای مد نظر ، این نوع از محصولات در انواع مختلف تولید می شود که دارای کارایی متفاوتی می باشد.

فنرهای تسمه ای و حلزونی معمولا در اثر پیچیده و یا کوک شدن می تواند انرژی مد نظر خود را ذخیره کند. برخلاف سایر فنرها، سطح مقطع این فنرها به صورت گرد می باشد. که تسمه ها در ضخامت و عرض خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. با منظور خرید این نوع از محصولات، حتما مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت آن مطمئن باشید زیرا ساخت فنر نیازمند دانش کافی است و اگر تخصص لازم در این زمینه را نداشته باشید نمی توانید از کارایی آن مطمئن باشید.

انواع فنرهای تسمه ای و حلزونی

فنرهای تسمه ای و حلزونی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها با توجه به ویژگی های منحصر به فرد که دارند بدر وارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مهمترین انواع فنرهای تسمه ای و حلزونی می توان موارد زیر را نام برد:

  • فنرهای کیپ
  • فنرهای گام دار

هر یک از این فنرها در شرایط گوناگون می تواند کارایی مطلوب داشته باشد. در خرید فنرهای مختلف سعی کنید با توجه به نیازهای مد نظر، نمونه های مختلف را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید گزینه ی مناسب را خریداری کنید. مشخصات و اطلاعات کامل در مورد هر یک از فنرهای حلزونی در اولین صفحه ی وب سایتمان در بخش فروش آنها درج شده است. در صورت نیاز به راهنمایی می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

در ساخت و طراحی تجهیزات گوناگون می توانیم از کارایی فنرهای حلزونی استفاده کرد زیرا این نوع از فنرها قابلیت این را دارند که با توجه به حلقه های موجود برای طراحی آنها، انرژی مشخصی را ذخیره کرد و در مواقع مورد نیاز راها کنند. اگر چه مکانیسم فنرهای مختلف با هم متفاوت است ولی هریک از آنها اصول یکسانی را مد نظر دارند.

قيمت فنرهای تسمه ای و حلزونی

قیمت فنرهای تسمه ای و حلزونی با توجه به پارامترهای مختلف می تواند متفاوت باشد. از جمله مهمترین پارامترهای تاثیر گذار می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت
  • کارایی
  • استانداردهای به کار رفته برای ساخت
  • نوع
  • متریال اولیه

هر کدام می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در هزینه ی درخواستی برای خرید این محصولات تاثیر گذار باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فنرهای تسمه ای و حلزونی میتوانید با ما با راه های ارتباطی موجود در تماس باشید و راهنمایی کامل به دست آورید. ما هزینه های مناسب و معقول برای خرید انواع مختلف از فنرها در نظر داریم. توجه کنید که هر گاه هزینه ی پیشنهادی این محصولات بسیار کمتر از میزان ارائه شده در بازار باشد، حتما به کیفیت محصول مشکوک باشید زیرا هیچ گونه دلیلی وجود ندارد که یک محصول با کیفیت به قیمت ارزان به فروش برسد.

سودجویان بسیاری در بازار هستند که به منظور فروش محصولات تقلبی خود معمولا هزینه ای کمتری پیشنهاد می دهند. محصول ارزان اگرچه در اولین نگاه ممکن است وسوسه برانگیز باشد ولی چون کارایی کافی ندارد در کوتاه مدت مجبور به تعویض آن خواهید بود. البته ممکن است سبب ایجاد خسارت در محصولات دیگر نیز باشد.

خريد فنرهای تسمه ای و حلزونی

به منظور خرید قیمت فنرهای تسمه ای و حلزونی می توانید همین اکنون با ما با شماره های موجود در تماس باشید و راهنمایی کامل به دست آورید.  اینک گزینه ی خرید آنلاین انواع مختلف از فنرها را نیز برای شما عزیزان فعال کرده ایم تا در هر نقطه ای از کشور که باشید به راحتی بتوانید محصول مد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید های عمده ی قیمت فنرهای تسمه ای و حلزونی نیز تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته ایم.

ما به عنوان یکی از مراکز و فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع مختلف از فنرها مفتخر آن هستیم که در همه ی این سال ها توانسته ایم با ارائه ی محصولات با کیفیت در خدمت شما عزیزان باشیم. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل همه ی محصولاتی که در لیست فروش ما قرار می گیرد مورد بررسی بوده و کارایی آنها تایید شده است. به محض ثبت سفارش می توانید در کوتاهترین مدت زمان محصول مد نظر خود را خریداری کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال تردید نکنید با شماره های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.

 
 

قيمت فنرهای تسمه ای و حلزونی

فنرهای تسمه ای و حلزونی چيست و چه كاربردي دارد؟ مهمترين مزيت به كارگيري اين نوع از فنرهاي كدام است؟ انواع فنرهاي حلزوني چيست؟ در ادامه به طور كلي به بررسي اطلاعات مهمي در مورد اين نوع از فنرها خواهيم پرداخت و راهنمايي كاملي ارائه خواهيم داد.  با ما همراه باشيد.

فنرهای تسمه ای و حلزونی که از تسمه و یا مفتول های نوردی طراحی می شوند. به منظور ایجاد گشتاور در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. روش های مختلفی برای ساخت و تولید آنها در دست است که مهمترین آنها حلقه باز و کیپ می باشد . زمانی نوع حلقه باز در اولویت قرار می گیرد که به چرخشی کمتر از 360 درجه نیازمند باشیم. این نوع از فنرها قابلیت آن را دارند که در اثر پیچیدن و کوک شدن انرژی لازم را ذخیره در و در صورت نیاز از خود رها کنند. حرکت آنها به صورت دورانی بوده و همین امر کارایی آنها را در تولید و طراحی محصولات مختلف بهینه ساخته است.

این قبیل فنرها ، دارای یک سر ثابت و یک سر پیچیده به محور است. که می تواند انرژی مورد نیاز را طی فرآیند خاص ذخیره کند. از آنجا که جنس آنها معمولا از تسمه است به فنرهای حلزونی به طور اصطلاح ، فنرهای تسمه ای و حلزونی گویند. 

كاربرد فنرهای تسمه ای و حلزونی

این نوع از فنرها ، دارای کاربرد بسیاری است . ولی بیشترین کاربرد آن در دسته دار می باشد. زمانی که دسته پایین می آید، این فنر قابلیت آن را دارد که دسته را به حالت اولیه خود برگرداند. ظاهر فنرهای تسمه ای و حلزونی به طور چشمگیر با سایر فنرهای متفاوت است. و دقیقا به صورت یک حلزون می باشد. با توجه به کارخانه ی تولیدی و استانداردهای مد نظر ، این نوع از محصولات در انواع مختلف تولید می شود که دارای کارایی متفاوتی می باشد.

این فنرها ، معمولا در اثر پیچیده و یا کوک شدن می تواند انرژی مد نظر خود را ذخیره کند. برخلاف سایر فنرها، سطح مقطع این فنرها به صورت گرد می باشد. که تسمه ها در ضخامت و عرض خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. با منظور خرید این نوع از محصولات، حتما مراکز معتبر را هدف قرار دهید . تا بتوانید از کیفیت آن مطمئن باشید . زیرا ساخت فنر نیازمند دانش کافی است و اگر تخصص لازم در این زمینه را نداشته باشید نمی توانید از کارایی آن مطمئن باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما ، کافیست از طریق راه های ارتباطی لینک شده ، با ما تماس بگیرید