فنر های لول خودروفنر های لول خودرو

فنر لول اسپرت

فنر های لول خودروفنر های لول خودرو

فنرلول فابریک

انواع فنر لول خودرو


تمامی فنرلول خودرو های تولید شده در شرکت عدالت فنر به روش اتومات و بصورت سردپیچ تولید میشوند مهترین موضوع در تولید این فنر استفاده از مواد اولیه و متریال مرغوب بوده تا کیفیت مطلوب حاصل گردد.
این شرکت با بهره گیری از علم روز فنرسازی و بکارگیری تجهیزات پیشرفته توانسته تمامی فنر لول خودرو های مختلف را تولید کند از جمله خودرو های خارجی مانند برلیانس ، ام وی ام ، تویوتا ، هیوندا ، بی ام و ، بنز و ....
فنر های افرود
فنر های اسپرت
فنرهای فابریک
برای انواع خودرو جزو تولیدات فنرلول های این شرکت میباشند.

معرفی فنر لول

فنر لول چیست و چه کاربردی دارد؟ در چه مواردی می توان از این نوع از فنرها استفاده کرد؟ برای خرید این نوع از محصولات لازم است چه باید و نبایدهایی در نظر گرفته شود؟ در ادامه در نظر داریم به طور کلی به بررسی برخی از مهمترین اطلاعات در مورد این محصولات بپردازیم و راهنمایی کاملی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید تا راهنمایی کامل به دست آورید.

فنر لول یکی از ساده ترین انواع فنرها می باشد که از یک میله فولادی تشکیل شده است که به صورت حلقه های متناوب می باشد. قدرت و کارایی این نوع از محصولات به فاکتورهای مختلفی وابسته است. به عنوان مثال :

· تعداد حلقه

· میله فولادی

· ارتفاع

· قطر

می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در کارایی و مقاومت فنر تاثیرگذار باشد. بیشترین کاربرد فنر لول از محصولات در صنایع خودروسازی است. فنر لول با قرار گرفتن بین بدنه و چرخ خودرو شرایط مطلوبی را برای حرکت ایجاد می کند. به منظور ساخت و تولید فنرها باید دانش و تخصص لازم به کار گرفته شود، به وجود آمدن تجهیزات نوین و مدرن به تولید کننده ها این فرصت را داده است که بتوانند این محصولات را با کارایی و قابلیت مطلوب طراحی کنند. برای اندازه ی گیری قدرت آن از فاکتور و پارامتری  به نام ثابت فنر استفاده می شود، ثابت فنر نیز در واقع میزان وزنی است که برای پیچیدن یک فنر به اندازه ی یک اینچ می باشد. نام دیگر فشردگی فنر است.

ویژگی فنر لول

متاسفانه در کشور خودمان دانش و تخصص لازم برای تولید فنر به مقدار قابل ملاحظه مورد مطالعه قرار نگرفته است و این امر سبب شده که محصولات تولیدی ایرانی در این زمینه راندمان و کیفیت عالی نداشته باشد. اگر چه فنر لول به ظاهر یک محصول بسیار ساده است ولی  ساخت آن به این آسانی نیست زیرا باید دانش کافی مد نظر قرار گیردبه منظور ساخت این نوع از محصولات معمولا از انواع مختلف متریال و مواد اولیه استفاده می شود که از پرکاربردترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • فولاد های کربنی
  • ضد زنگ آلیاژی
  • فسفر برنز
  • سوپر آلیاژی

هر کدام از آنها می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در کیفیت نهایی محصول اثر بخش باشد. در صورتی که کاربران نیازمند به کار گیری فنر لول خاص با ویژگی های منحصر به فرد باشند، می تواند ثبت سفارش فنرهای مد نظر را انجام دهندبا خرید این محصولات از مراکز معتبر می توان تا حدود قابل ملاحظه ای به کارایی آنها اطمینان داشت.

مزایا و معایب فنر لول

فنر لول ، به خصوص همه ی مدل های ان دارای ساختار ساده ای می باشد به همین طول طول عمر بالایی دارند، به کار گیری مواد اولیه و متریال با کیفیت نیز به نها اجاره می دهد تا کارایی بهتری داشته باشند. از جمله مهمترین مزیت به کارگیری این نوع از محصولات می توان موارد زیر را نام برد:

  • مقاومت بالا
  • کیفیت عالی
  • کارایی مطلوب
  • طول عمر بهینه ی زیاد
  • عدم نیاز به تنظیمات اولیه
  • خرابی بسیار کم

هر کدام از این موارد سبب شده است که از این محصولات بتوانیم با اطمینان کافی برخوردار باشیم. البته استفاده از فنرهای لول  عاری از عیب نیز نیست. وجود برخی از معایب سبب شده که به کار گیری آنها در بسیاری از مواقع با محدودیت های خاصی روبرو باشد. از جمله مهمترین معایب فنر لول می توان موارد زیر را نام برد:

  • تحمل وزن زیاد ضعیف
  • امکان شکستن آنها
  • خستگی فنر
  • تغییر در ضریب فنر با گذر زمان
  • تغییر در اندازه ی فنر

هر یک از موارد یاد شده اگر چه به عنوان یک چالش بزرگ در بکارگیری این نوع از فنرها در نظر گرفته می شود ولی با بهره مندی از متریال اولیه با کیفیت و استانداردهای خاص می توان تا حدود قابل ملاحظه ای مقاومت و عملکرد این محصولات را افزایش داد.

خرید فنر لول

به منظور خرید فنر لول و انواع دیگر از فنر ها به ویژه زمانی که قرار است از آنها به عنوان تجهیزات فرعی برای ساخت محصولات دیگر استفاده شود، لازم است باید و نبایدهای بسیاری در نظر گرفته شودبه طور جدی تاکید می شود که مراکز مطمئن را انتخاب کنید، زیرا سودجویان بسیاری هستند که به دنبال فروش محصولات غیر اصل خود بوده و افراد را فریب می دهند.

ما به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی فروش انواع مختلف از فنرهای صنعتی مفتخر آن هستیم که در همه ی این سال ها توانسته ایم با ارائه ی محصولات با کیفیت در خدمت شما عزیزان بوده و رضایت کافی بدست آوریم. اعتماد و رضایت شما، سرمایه ما است. همه ی محصولاتی که در لیست فروش ما مشاهده می کنید به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و توسط کارشناسان مان تایید شده است. با ما محصولات اصل و با کیفیت را می توانید به قیمت مناسب خریداری کنید. اینک گزینه ی خرید آنلاین فنر لول را نیز برای شما عزیزان فعال کرده ایم تا بتوانید در هر نقطه از کشور که باشید به راحتی ثبت سفارش خود را نهایی کرده  و در مدت زمان بسیار کم آن را خرید کنید.

قیمت فنر لول

قیمت پیشنهادی برای خرید فنر لول بسیار مناسب است به همین دلیل هرگاه این نوع از محصولات به هزینه های بسیار کمتر به شما پیشنهاد شد، حتما به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود ندارد که محصولات با کیفیت به قیمت پایین به فروش برسد. به منظور کسب اطلاع در مورد قیمت و سایر مشخصات این محصولات می توانید با ما با راه های ارتباطی موجود در تماس باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و یا هرگونه اطلاعات تردید نکنید ، برای خرید انواع مختلف از فنر ها می توانید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط کارشناسان ما بهره مند باشید.

به منظور پیروی از خط و مشی های مشتری پسند ما هزینه های مقرون و مناسبی را در نظر گرفته ایم. هزینه ی پیشنهادی برای انواع مختلف از فنر لول با توجه به کیفیت و کارایی آنها متفاوت است. همین اکنون می توانید ثبت سفارش خود را تکمیل کنید